Nanooks

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jessica - 18 oktober 2009 18:50

Hejsan


Ja, vad ska man skriva här då.. jag är fortfarande sjuk, har fått värre ont i halsen och börjar få svårare att andas till och från men i övrigt har jag väl varit bättre...?!

Alltså jag däckar fortfarande och orkar inget.. hmm.. låter inte som jag e bättre men på sätt och vis mår jag ändå liiiite bättre. Jag tog tempen igår kväll och hade under 38grader.. men nyss när jag tog den var den återigen precis under 38grader och jag brukar få mer feber senare mot kvällen så det bådar ju inte gott. :(


Johans födelsedag vart inte riktigt som planerat.. han har skött Jennifer hela dagen, och även tapetserat ena väggen i sovrummet.

Jag har badat ett marsvin som skulle flytta och med Johans assistans har nu Myran fått ett nytt hem. Lycka till med henne! :)


Men lite gäster vågade sig hit trotts att dem vet att jag är sjuk, mina svärförälldrar Bror och Tarja.

Kul att ni kikade förbi iaf! Johan uppskattade det! ;)

Av Jessica - 18 oktober 2009 09:45

Godmorgon!


  

Så här såg det ut i vardagsrummet när jag klev upp.. en trött Johan som bläddra på tv.n och en nyvaken Jennifer i hans knä med en kontroll med vilken hon stängde av tv.n med m.m


Dem såg å nöjda ut tillsammans så var ju tvungen att fota.. fler foton blir det väl sen när jag blivit frisk. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards