Nanooks

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Jessica - 3 oktober 2009 19:42

Ja, som ovan nämnda rubrik.. har ni några ideer?


Funderade på att ge honom något som har med Hammaby o göra.. tex. en snygg halsduk eller en väst lr något liknande, men då måste jag åka in till stan på Måndag och köpa den "saken" så han kan få den på Tisdag.


Ja, vad ger man honom annars?!

En whiskyflaska? Nja, han har flera o varken han eller mamma dricker särskilt mycket. :/

Biljetter till teater? Vore en bra ide om det gällde någon annan, men pappa hör så dåligt så han skulle inte få ut någonting av en pjäs. :(


Ja, vad sysslar han med då?

Jo, han skjuter, men därfinns inget jag kan ge honom som han inte kan ge sig själv, då han säljer det mesta inom skytte.

Annars älskar han sport, och då ligger Hammarb på topp! Han älskar hammarby..!! men har en fin dörrmatta (på väggen?!) och sin halsduk på samma plats. Men han har länge varit sjuk på min halsduk som e mycket snyggare än hans.. men när skulle han använda den, så värst många matcher går han ju int   e på..

Annars älskar han o resa utomlands, och han och mamma ska resa nu på Onsdag, men sådana saker får dem betala själva. ;)

Ja, vad finns det mer.. jo han formligen älskar sina hundar två underbara golden retrievers!


Min första tanke när jag kom på det var att göra en almenacka med bilder på just hans hundar, men det känns mera som en julklapp än en födelsedagspresent..

annars kunde det ju vara en idé att teckna av både eller bara ena av hundarna.. vilket jag just försökt mig på.*suck*

Det gick åt skogen, bilden vart hemsk!


fotot jag teckande av var detta;

 

bilden ser ut så här för tillfället;

  


hemskt eller hur?


Har ni någon bättre ide på present  så snälla säg till!!!

Jag kan ju inte komma tomhänt till min fars 70-års kalas?! *ledsen*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards