Nanooks

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Jessica - 14 oktober 2009 10:51

Hej


Inatt var ingen rolig natt, min hals svullnade upp tidigt och vid midnatt rotade jag igenom hela huset efter en halstablett för att halsen gjorde så ont.

Vid 03. så började Jennifer gråta och Johan gick upp.. han frågade om jag skulle upp, men jag sa att jag var sjuk och att jag skulle stanna i sängen.. tji fick jag! Bara några minuter senare var jag ur sängen och ängde över toaletten..

Så efter en kopp the och äntligen några bafusin låg man i sängen igen, fast denna gång inte bara med halsont utan kraftigt illamående oxå.


Kl 07 var det dags att sköta Jennifer igen, men nu var ju Johan inte hemma så det var bara att gå upp.. och återigen hamnade jag över toaletten..


Efter att återigen upplevva det som hände kl 03, så lyckades jag somna om och  jag kom inte ur sängen förren vid 10:30.


Jag måste säga, att som första gången jag är riktigt sjuk och är mamma samtidigt att det är inte så jättekul. Jag kan inte vila eller göra vad jag vill utan först måste jag hålla ögonen på Jennifer, byta blöja, ordna mat och se till att hon inte går på allt här hemma samtidigt som jag inte kan prata och vill "hänga över toaletten", och därmed har tappat aptiten totalt och är helt slut.. kul, kul..


Och ja, jag vet vart inget foto igår.. det kommer när jag orkar ta det.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards