Nanooks

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Jessica - 7 oktober 2009 20:16

Ja, som ovan står här har ni foton på dem två x-tra hundar jag har nu 1,5v framöver..


  

Diwa, gullehunden som tyvärr kan skälla en del, så hon o Sallie håller låda tillsammans härom dagarna nu. *suck*


  

Nellie, som otroligt nog sover här på bilden, men som annars hittar på bus och som fullkomligen avgudar Jennifer!


Jennifer har börjat göra mera hyss nu, det senaste var att sno några av mammas papper och börja riva sönder dem, när mamma blev arg och kom rytandes tog hon ena pappret i handen och kröp snabbt (skrattandes så mycket att hon kikna) iväg med mamma efter sig.. barn! *suck* ;)

Av Jessica - 7 oktober 2009 20:01

Hej


Försökte ta en fin höstbild idag, som jag bla ska lägga ut här på bloggen och på min hemsida, men jag har svårt att välja vilken bild är bäst?


1.   

2.  

3.  


Så vilken av dessa foton blev mest höstig och fin? :)


Ska tillägga att marsvinen på bilden är tv. Maja, gullegrisen nr1 härhemma, th. Fläckis, en raring som fastnade här då jag föll pladask nu i augusti, en riktig gosegris.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards