Nanooks

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Jessica - 24 januari 2012 15:33

Det är JÄTTEKUL att vakna illamående och med kramper i magen... kan meddela att jag nu blivit magsjuk. *urk*
Barnen som inte ville sova allt för länge väckte mig till buller och bång av att lillebror testade hållbarheten på storasysters hår.
Sen hade Jennifer testat det där med att vara blöjfri, på egen hand, med resultatet en stooooor våt fläck i sängen och inte att missa.. dom två SISTA blöjorna som vi hade hemma satte jag på barnen kl. 09:10 imorse! 
 
Its a funny life sometimes..

 

  

Roligt värre är det att rida på pappas rygg!

   

Men tur nog har jag en FANTASTISK svärmor och barnen en underbar Farmor och släppte allt hon hade planerat och körde ut till oss efter att ha handlat lite saker för oss att äta och framför allt en hel massa blöjor, två och ett halvt paket för att vara mer exakt! Haha... Du är BÄST Tarja! *Massa kramar från en mycket tacksam svärdotter!*

   

Hur härligtär det inte att höra barnen fnittra halvt hysteriskt av glädje?

 

När man kikar ut spritter det i kroppen av iver att få gå ut med kälke och pulkor.. men magen min säger att det inte är att tänka på så får bli en lugn hemmadag med barnen idag. Med lite tur mår jag bättre imorgon och vi kanske kan komma ut en liten stund iaf. *håller tummarna*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards