Nanooks

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Jessica - 19 januari 2012 12:52

Jag har nu bra kontakt med min nya SIUS på Arbetsförmedlingen, denna har redan nu hittat en ev. arbetsplats åt mig på ett Katthem. Men inget är ristat i sten eller ens nära det ännu, men vi ska dit och hälsa på under rubriken "studiebesök" istället för arbetsintervju redan nu på Måndag!
 
Först kändes det bra men nu när jag funderat på saken känns det riktigt kul och lovande, jösses jag skulle ju älska att jobba med djur och just djuren hund, marsvin och katt ligger närmast hjärtat och mina intressen. :)


Så har kikat in på just det katthemmets hemsida för att uppdatera mig lite, men har valt att inte göra mig någon slags bild av stället eller dess personal, det kan jag göra när jag kommer dit och möter personalen personligen, men kan ju viska lite.. att det känns lovande...


Jag vet inte om detta är stället för mig ännu oavsett tror jag att jag kommer att lära mig något nytt när jag väl är där och det ska bli så kul och spännande! :)


Så håll en tumme eller två för mig på Måndag så ska vi se hur det hela går.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards