Nanooks

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Jessica - 6 januari 2012 21:23

Min mors golden retriever Diwa höll stenkoll på "barnbordet", där fanns inga smulor på golvet kan jag lova! ;)

 

I eftermiddag var vi och njöt av årets första, men säsongens sista Julfika

hemma hos min syster i Kungsängen. :)

 

Vi åt en massa gott hemmabakat, drack kaffe och Coca Cola och efter en massa snack och bus oss syskon emellan

då både min storasyster, storebror och "lillebror" var där med familjer. :)

Tomten blev helt otippat min "lillebror" Joacim, haha.. när det var dags för julklappsutdelningen började han det hela snyggt genom att häva ur sig meningen: "Ni bad mig vara tomte, då får ni F*n skylla er själva!"

      

    

1.  3. 4.

5. 6.


Fotona ovan;

1. Jacob satt för första gången och fikade vid "barnbordet". :)

3. Min tokiga "lillebror"
4. Johan & Jacob tillsammans i soffan

5. Min Brorsdotter Anki (Angelica)

6. Jag själv, ibland så händer det! ..att även jag fastnar på foto. ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards