Nanooks

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Jessica - 15 april 2011 21:35

En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp i var hand.Det var ett litet hål i en av säckarna och en hundralapp kom utfarande.Detta observerades av en polis som hejdade gumman och frågade vad som stod på.
- Tack, snälla konstapeln, sa gumman.Hela säcken är full med hundralappar men tro inte att jag stulit den.Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård när det är match.Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: 100kronor, annars klipper jag av den!
- Det var ingen dum idé skrattar polisen. Är det hundralappar i den andra säcken också?
- Nej,det är ju inte alla som betalar.


Kurres granne hade legat vaken hela natten och funderat. På morgonen när han mötte Kurre så var han bara tvungen att fråga:
- Du Kurre, om jag gör din fru med barn, blir vi släkt då?
- Nej, men kvitt!


Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det?
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg!
 

En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när motorn lade av och det blev tvärstopp. En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom honom för en ritt till närmaste stad. Det blev en lugn färd bortsett från att indianen var femte minut ropade ut ett "Yahoo", så att det ekade bland bergen. Väl inne i staden lämnade indianen kvinnan vid en bensinstation med ett sista "Yahoo". Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt? 
- Ingenting. Jag bara satt bakom honom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av. 
- Damen lilla, indianer använder inte sadel!


Detta blir veckans bidrag i detta ämne. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards