Nanooks

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Jessica - 12 april 2011 11:26

Tjollahoppsan på Er alla!!! :)

  

Jag känner mig riktigt uppåt nu efter en härlig långpromenad med lilla hunden, som nu ligger utslagen i mitt knä. ;)


En stor kamera runt halsen och sen en runda som vi inte gått på länge, men har man ingen vagn på släp kan man traska där inga stigar finns.

 

 
Fotografering blev det en hel del, men det bästa på hela promenaden och det som gjort mig så himlans uppåt idag var denna kommentar:

"Titta vilken lydig och väluppfostrad hund.."
Ja, den kommentaren satt bra, särskilt när den kom från två trevliga damer med två gläffsiga hundar som drog i kopplet för att få hälsa på Stella.
Stella själv ja hon gjorde inte en ansats till att hälsa, hon gick så snällt brevid mig och skötte sig exemplariskt! *STOLT matte*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards