Nanooks

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Jessica - 8 april 2011 10:29

Johan åkte tåg med sin pappa. När de kom till en tunnel tänkte pappan skoja lite med grabben så han tog sonens mössa och gömde den bakom ryggen. Efter en stund märkte pojken att den var borta.

-Har du sett min mössa, pappa? frågade han.

-Den flög ut genom fönstret i vinddraget i tunneln. Men jag tror faktiskt att jag kan trolla tillbaka den, sa pappa.

-Hur då?

-Blunda hårt och vissla, sa pappan.

Johan blundade och visslade och pappan satte mössan på hans huvud. Pojken blev mycket imponerad. Så fick han syn på pappans mobiltelefon. Snabbt tog han tag i den och slängde ut den genom fönstret.

-Vissla pappa, vissla!


Herr Alkohol...Kommer Du ihåg att vi ingick ett avtal??!!!? Förutom att göra Mig Sexig och Vacker, skulle Du också göra Mig till en Stjärna på Dansgolvet...Jag har nu sett bilderna...VI BEHÖVER PRATA!!!!

  

Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter, för min mamma lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor...


BORTSKÄNKES!!!
Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor. Hämtas GRATIS, du får själv fånga dom. Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser. De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart!


Pojken hånade sin far som jobbade på en korvfabrik.

-Att stoppa in en gris och få ut en korv är ju ingen konst. Hade du haft en maskin som gjort tvärtom då hade det varit något.

Pappan svarade:

-Din mamma har en sån maskin.


 En dansk, en nork och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö. Istället för att bli uppkäkade frågade norsken ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria. Kannibalen svarar;

-Gå in i djungeln och hämta hundra frukter av samma sort.

Så de beger sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor. Då säger kannibalen;

-Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvorna i rumpan på dig så ärdu en fri man, annars äter vi upp dig!
Så sätter kannibalen igång.

1,2,3...47,48...69...96,97,98,99... Då brister svensken ut i skratt.

Kannibalen frågar förvånad;

-Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?
Då svarar svensken;

-Dansken kommer med kokosnötter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards