Nanooks

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Jessica - 9 april 2011 16:54

Sötaste tjejen i stan som gärna hjälper till ute på tomten. :)

 

Tidiga morgonen började med frukost och sen en promenad förbi hästhagarna. Mamma som hade hela kroppen full av överflödig energi joggade en bit och sen spenderade hon resten av promenaden bakom kameralinsen, men kortet blev snabbt fullt. :(
 

Väl hemma vart det att hjälpa Johan som skulle få ut sin stora båt och sen vända denna med enbart min hjälp. Detta tog sina timmar i slutändan men nu är vi nöjda för båten står rättvänd inne i garaget igen. *nöjd*
Jag passade även på att rensa hund- och ganska mycket rådjursavföring på tomten, jag krattade upp en hel del löv och annat skräp och städade alla uteburarna så dom är redo för alla gäster som kommer närmsta veckorna.
 

Busigaste grabben!

 

Nu har jag dock tagit mig tid att ladda ur ca.500st(!) foton ur kameran jag lånat av min mor, likaså att blogga och bara sitta ner och varva ner lite.
Vi har just fikat lite, det blev nybakad kladdkaka med saft för alla utom mig som drack kaffe och nu härjar barnen runt fulla med socker och tycker lilla mamma är dötrist som sitter klistrad vid datorn... ;)

Så mer tid än så här kan jag nog inte sitta ner, hoppas eran Lördag har varit lika rolig och effektiv som våran har varit! :)

Av Jessica - 9 april 2011 16:37

För enkelhetens skull låter jag bilderna tala för sig själva. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards