Nanooks

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Jessica - 7 november 2010 19:12

Hejsan


Ja, här är det lugna huset, barnen leker och jag sitter och fryser i soffan med en filt omkring mig. Jag som trodde jag var på bättringsvägen har nu fått feber igen och känner mig bra tjock i huvudet. *suck*

Vi håller nu bara tummarna att jag blir frisk tills på Onsdag för då ska jag träffa kuratorn igen.


Annars har det inte hänt mycket idag, jag var ute och plockade ihop alla leksaker och dem sista burarna som blivit kvar. Nu är det nästan färdigstädat inför snön.

Jag storstädade alla burar igår och gjorde i ordning en extra bur då Xena och Gabriella skulle komma tillbaka, dem kom tillbaka idag istället för igår men oavsett är dem nu här. :)

Jag ska annonsera ut dem 5st marsvin som är till salu så snart jag orkar.


Jacob har lärt sig att sätta ig upp under veckan som varit, nu gör han det som om han inte gjort annat.. han "krålar" runt  tills han hittar en rolig leksak sen sätter han sig upp och leker.

Johan sa idag att nu när Jacob sitter och leker så bra så verkar han vara så mycket större än innan.

Och så är det ju, vår lilla pojke börjar bli stor. *stolt mamma*


Lite foton från helgen.


Foto från Minneslunden igår.

Syskonkärlek? Nja, sekunden efter detta foto togs så drog Jacob syrran i håret. Men dem är jättegossiga mot varandra på många andra vis, men sitta snällt brevid varandra är inte deras grej änuu.. ;)

Stora pojken. :)

Snorkfröken njuter av ett mumsigt salladsblad.

Jennifers marsvin Joy.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards