Nanooks

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jessica - 4 november 2010 19:13

...blev det idag, men det är för att jag har blivit förkyld. :/


Så en lugn inne-dag med barnen fick det bli, istället för att städa alla burar, ordna med en ute-bur och bada båda barnen.

Fast förståss, Jennifer blev badad idag, men det hade och göra med en olycka liknande den som hände i Fredags, den här gången tog hon inte av sig blöjan men ändå blev hon kladdig lite överallt. *suck*


Annars har Jennifer varit ovanligt snäll oh lugn idag, hoppas bara det håller i sig tills imorgon så jaginta har fullt upp under dagen när Johan jobbar, om jag mår bättre till kvällen så har jag bokat tid för synundersökning och äntligen ska jag beställa ett par nya glasögon. *längtar*

Min mamma och jag räknade lite på när jag var hos en optiker sist och kom fram till att det var mellan 7-8år sedan, så inte undra på att jag börjar se så dåligt.


Något roligt har det väl egentligen inte hänt idag, jag e för trött för att springa runt och fota och pyssla här hemma, blir att ta det lungt ett par dar.

Ska försöka hitta något roligt att blogga om imorgon.

Hoppas ni får en trevligare Torsdagskväll än jag har här hemma.  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards