Nanooks

Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Jessica - 22 oktober 2016 16:30

Vincent slappar. <3


Då var det äntligen helg och efter en lång förkyld vecka känns det som att det börjar bli bättre men den här snuvan och hostan kommer säkert inte ge med sig i första taget.

 

Igår vart det Fredagsmys med Tacos framför tv.n i vardagsrummet och efter lite bus så slog vi ner oss i soffan igen med lite gottis och filmen Zootropolis, vi hade verkligen en toppenkväll. <3

  

Imorse kom Johan på att jag kanske skulle teckna något åt Frida som vi ska fira så det vart att leta bland hennes foton på Facebook tills jag hittade ett på hennes hund Eddie som jag kunde teckna av.

Sagt och gjort.. det var verkligen länge sedan jag tecknade hundar, men det var rätt roligt trots allt och med tanke på hur sällan jag tecknar vart jag faktiskt nöjd med bilden. ;)

   

Första skissen

 

Färdiga resultatet. :)

  

Nu måste jag däremot börja fundera ut vart jag ska köpa material så jag kan fortsätta teckna här hemma, ny pennvässare, lite nya pennor, ritblock osv behövs inhandlas.

Sen har jag hittat en ny sorts penna som jag verkligen vill testa.. "Promarkers" .. måste bara ha dessa!

 

Har ni något tips på en e-butik man kan köpa material för att teckna osv så tipsa mig gärna, den bytiken jag brukade handla i när jag gick i skolan finns inte mer och nu börjar mitt papper ta slut. :/

 

Hoppas ni får  en härlig Lördagskväll!

 

..och Frida.. Stort Grattis i förskott!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards