Nanooks

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Jessica - 1 oktober 2016 12:59


Helgens planer har ändrats lite under senaste dygnet,

så idag har jag pysslat inne i huset med städ och sånt medans Johan har klyvt ved av vår Björk vi fällde för ca 2veckor sedan.

Barnen har lekt på både inne och ute i det fina vädret, och nyss blev vi bortbjudna på middag hos Farmor och Farfar, mysigt värre! :)

  

 

Innan lunchen öppnade jag för första gången hönsluckan för kycklingarna.. men ingen vågade sig ut på en promenad, men att kika i dörröppningen gick bra efter lite lockande med mat. ;)

 

Nu har jag planerat för de kommande dagarna och jag tror vi har koll på alla kommande saker,

Imorgon kommer Morbror Kenneth och mina syskonbarn och hälsar på, det ser vi verkligen fram emot! :)

På Måndag har jag hand om en supergullig hund, det blir hon och jag hela dagen medans barnen går i skolan och jag längtar redan! ;)

På kvällen så ska Jacob träna fotboll för andra gången här i Edsbro IF, han räknar ner dagarna och sen blir det att träna varje Måndag kväll här i höst.

 

Mer finns inplanerat som Viby marknad, besöka vänner m.m så det känns som kommande veckan kommer bli riktigt bra! :)

  

  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards