Nanooks

Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Jessica - 9 oktober 2016 12:22

Jacob testade sina nya fodrade regnkläder. ;)

 

Vart tog den här helgen vägen?
Den startade med lite letande på google och sen en teckning med Hammarby symbolen åt pappsen som fyllde år i Torsdags och som vi firade på eftermiddagen igår. :)

Efter fika och mycket snack med en stor del av min sida av familjen så åkte vi hem och varvade ner.


Efter middagen så tog jag mig tid att gå ut och mysa med våra kycklingar och för första gången på länge fick jag vekligen kela och klappa dom.

När en liten kyckling kryper ihop i ens hand och somnar medans man klappar och kliar den så smälter hjärtat.. just saying. ;)

 

Jennifer

 

Sen kom Söndagen och vi vaknade till buller och brak när barnen härjade loss totalt på övervåningen, det var länge sedan sist men jösses vad dom kan stöka ner!

Efter frukosten fick det bli promenad ner till stranden så dom fick springa av sig lite energi. :)

 

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och sen ta itu med lite städ i trädgården inför vintern.
Hoppas ni har en härlig Söndag allesammans! :)

 

 

De ärvda stövlarna passade perfekt till nya regnkläderna! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards