Nanooks

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Jessica - 5 februari 2011 20:37

Zingo och Stella trivs verkligen bra ihop.

 

Jag har sett fram emot helgen nu när barnen sett pigga och friska ut, för att inte tala om att jag och Johan såg fram emot att träffa kompisar nu på kvällen då vi skulle på en kombinerad inflyttningsfest/ 25-års firande.
   

Men någon ville visst något annat för inatt vaknade jag av att Johan blivit magsjuk.. och inte många timmar senare följde jag i hans spår.
 

Johan har varit fantastisk som skött barnen idag då jag varje gång jag ens reste på mig hamnade på muggen. *urk*
Nej, vet ni vad jag är hellre redigt förkyld än har magsjuka. :(
 

Så tyvärr något roligare inlägg får ni inte här, dock kan jag meddela att barnen mår bra och dem har varit ovanligt snälla hela dagen.
Kalaset idag blev inställt och framflyttat och morgondagens firande av mitt syskonbarn som fyller 18år i veckan som kommer blev också det.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards