Nanooks

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Jessica - 2 februari 2011 12:19

Jacob får lite ideer ibland, senaste sakerna han har för sig är ett charmigt leende där man visar tänderna och riktigt kniper ihop ögonen. :)

 
En annan sak är att gnugga huvudet mot sin stol alternativt ruska huvudet, vilket ni kan se på den här filmen jag spelade in häromkvällen.

Av Jessica - 2 februari 2011 11:50

Godmorgon!

Här har vi gått upp ovanligt tidigt och ätit frukost i lugn och ro.

Efter lite blöjbyten, handtvättning och tandborstning så fick Jennifer välja dagens outfit vilket gick i färgen rosa från till tå. ;)
Sen gick vi in och mös alla tre i sängen medans jag knäppte lite foton på gullungarna som busade i stora sängen.


Efter ett samtal från min kurator som lovat att hjälpa mig att samanställa texten till jobbet som jag ska söka så lugnade vi ner oss här hemma och ganska snart satt Jacob och gäspade stort och han fick krypa ner i sängen med lite välling och sova en stund.

 

Jennifer fick äte lite cornflakes som godis medans mamma laddade ur alla foton i datan och vi diskuterade lite allt möjligt under tiden. Tänk vad stor min lilla tjej har blivit, vi kan ju faktiskt prata om saker tillsammans nu, fast det är väl mest för att jag förstår vad hon babblar om på sitt lite egna vis.


Snart dags för lunch sen ska jag ta ut barnen på promenad och fhv ska barnen kunna vila lite i vagnen medans jag städar lite burar.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards