Nanooks

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Bröllop & Dop

Av Jessica - 31 mars 2010 12:31

Hejsan


Jag ska inte gå som katten runt het gröt, utan skriva ut här nu att vi kommer att Viga oss i samband med Jacobs Dop i Juni. :)


Inbjudningarna har vi skrivit men vi kan inte skicka dem förrens lokalen är fixad (borde lösa sig i eftermiddag), då vi gärna vill skriva ut vart vi ska ha middag & fika efteråt.


Nu har vi sen i måndags även löst lite andra saker som dessa:


Maid of honor: Therese

Best man: Martin

Tärnor: Anna & Jennifer

Gudmor: Cissi

Gudfar: Christopher


Fotograf/Toastmaster: Mikke


Plats: Vallentuna Kyrka

Lokal: någon lokal på skålhamravägen bredvid vallentuna flygplats? Jag har inte fått någon adress el dyl ännu.

(Det där med lokal var mycket jobbigare och svårare än vad vi trodde.. två av lokalerna vi velat ha har antingen varit bokad eller går inte att boka just den dagen. *suck*)


Catering: Fixat! Vi kommer bjuda på middag och förståss fika efteråt. :)


Namn: För er som undrar så kommer jag ta Johans efternamn. ;)


Ja, ni skulle bara veta hur det snurrar runt i mitt huvud nu om dagarna.. det är ca 2,5mån kvar till dopet och vigseln och vi har mycket att stå i tills dess. :)

Vi vill gärna ha ett "litet" bröllop och bjuder därför bara närmsta familjen och vännerna.


Ja, du Anna ni gav oss den där sista puffen så vi gjorde slag i saken. Tackar, den behövdes! ;)

 
 
Anna

Anna

31 mars 2010 21:44

Ja precic ja vet! Hihi
Kram Anna

http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards