Nanooks

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jessica - 2 mars 2010 19:46

Fotona togs igår. :)

Av Jessica - 2 mars 2010 19:32

Jag passade på att fotografera Jennifer i smyg när hon tittade ut genom fönstret.

Det måste finnas något intressant där ute..

..här kom hon på mig. ;)

Och sen ville hon komma fram och krama mig. :)

Detta var vad hon såg, massor av snö! :(

 

 

Fotona togs i Måndags efter hennes eftermiddags-vila.

Av Jessica - 2 mars 2010 10:45

Hejsan


Ja, ni som läste mitt inlägg igår kunde se att jag funderade lite på OM jag skulle handla elle inte, likaså var jag orolig för att få kontroll ensam med båda barnen.

(Jag avskyr oväntade händelser och pga min sjukdom "Aspberger" vill jag att allt följer dem vanliga rutinerna.)

Så vad händer då?!

Jo, till en början glömmer jag bärselen hemma! *panik*

Men det löste sig på bästa vis, lämnade av Jennifer hos Farmor och Farfar vilka var hemma med Jennifers kusiner Linus och Frida. Skönt, då hade jag bara Jacob att hålla koll på.

Sen väl i butiken vart jag lite tressad, men det är för att jag verkligen inte gillar att handla själv, men det gick ganska bra ändå. Alla varor på listan inhandlades utom 2st som jag kommer handla på IKEA istället. :)

Men väl i kassan så händer det jag oroat mig för.. självklart fick jag kontroll!!! :(

Men det gick ändå bra, tur nog var det ingen kö bakom mig, även om jag vart stressad bara hon sa ordet kontroll.


Johan ringde när han slutade och talade om att vi var bjudna på middag hos Bror och Tarja, så efter att ha handlat klart var det bara att åka till vallentuna, amma Jacob och sedan äta middag. :)

Tusen tack för både barnvakt och middag!! *stora kramar*

Men eftersom klockan redan var 19 och vi skulle åka hem på dåligt plogade vägar och jag skulle mata alla djur, packa in alla varor, natta Jennifer och amma Jacob och försöka komma i säng till 22 efter CSI, så var jag ganska stressad att komma hem någon gång.


Väl hemma, före Johan, så kunde jag inte ens komma upp med bilen på vår uppfart! *suck*

Men självklart(!) så lyckades Johan på första försöket med min bil. *morr*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards