Nanooks

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jessica - 8 mars 2010 19:00

Hej


Ja, nu har jag oxå börjat bli sjuk. *suck* Inte så farligt än då jag iaf inte har feber ännu, men den typiska snuvan, halsont och tröttheten som hör till förkylning till har jag fått. :(

Jennifer verkar däremot helt klart vara på bättringsvägen, hon har haft över/runt 39grader hela helgen, men idag verkar hon mycket bättre och har knappt haft feber alls. :)  Vi har däremot funnit en ny tand, så antaligen är det därför hon blivit sjuk, nu har hon 7st tänder! *stolt*


Nu har alla inackorderingar åkt hem, även om det känns skönt för att jag börjar bli sjuk så känns det lite tomt oxå. :(

En annan sak när jag ändå fört marsvinen på tal, troligen kommer jag vara vakt åt en bekants marsvin medans denna åker ut på volentär arbete i 4mån, jag kommer under tiden ta en kull på ena honan och fhv få en pet-kull här till sommaren. :)


Ja, något annat har jag nog inte att skriva om då vi bara tagit det lungt dem senaste dagarna.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards