Nanooks

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jessica - 1 mars 2010 13:01

Hmmm.. ja det snöar inte lite ute och det har det gjort ända sedan jag gick upp vid 8 i morse.


Och jag sitter här inne och funderar på om det verkligen är en så bra idé att åka och handla?!


Bilen är borta under alla snö, och vägen ser väldigt oplogad ut, men vi behöver ju handla! Jag ska väga lite för och emot medans Jennifer får lite lunch och Jacob ammar, men sen måste jag åka om jag ska åka idag. :(


Och jag har börjat oroa mig för en sak, (är ju väldigt bra att oroa mig för saker i onödan), tänk om jag just idag får kontroll på mina varor! Då måste jag ju packa upp allt på ett band och sedan packa om det igen, och detta med en 1,5år gammal påhittig tjej i kundvagnen och en hungrig liten snart 2mån bebis i sele på magen?!


 

Zingo ligger nästa hela dagarna ligger i den lilla fyrkantiga marsvinsburen som står på matbordet. Den är inte städad sedan Maja och Nutella bodde i den för ett par dar sedan och ser inte särkilt lockande ut i mina ögon.. men Zingo verkar tycka att den är hur skön som helst att sova och gosa ner sig i.

Zingo.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards