Nanooks

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Jessica - 9 mars 2010 20:12

Hej!


Var ute och städade lite burar nyss och passade på att fota mina gullegrisar lite.

Maja.

Nutella.

Crazy, min kastrathane.

Casper. Sista Teddyn från min avel, en riktig guldklimp! :)

Flocken; Soda, Wilma, Crazy, Nutella och Maja.

Alma ville inte vara med på bild idag. ;)

Soda.

Av Jessica - 9 mars 2010 16:34

Hejsan!


Tänka sig, idag mår jag mycket bättre och vädret med en strålande sol och klarblå himmel har gett mig en helt ny energi! :)


Idag har jag haft en riktigt bra dag, jag har pussat och busat mycket med Jennifer, sen har jag medans barnen sov passat på att riktigt noga städa vårat sovrum. Nu är det dammat, dammsuget, skrubbat, putsade fönster och nya påslakan.. det ser så härligt vårigt ut nu! ;)


Jag har t.o.m fikat nu på eftermiddagen, det var länge sedan jag gjorde det själv.. men Jennifer klagade inte när det serverades pepparkakor och mjölk medans mamma tog lite kaffe. :)

Jag passade på att fota henne och mina underbara djur under fika pausen oxå.

Såklart var även Ior med under vår fikapaus. :)

Zingo.

Sallie.

Stella.

Av Jessica - 9 mars 2010 16:29

Lite fina foton tagna senaste dagarna.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards