Nanooks

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Jessica - 18 mars 2010 18:45

Hejsan


Idag var jag på Bvc i Brottby för ett läkarbesök med Jacob. Jennifer fick komma med då Johan fortfarande jobbade.

Hon hittade en Brio hund att gå runt med, vilket hon gjorde med glädje! :)


Allt var lite sent så jag pratade en del med övriga mammor i väntrummet och dem var alla så trevliga. :)
Men när det vart vår tur och vi gick in i det lilla rummet fanns där redan en läkare, min bvc sköterska och en läkarstuderande vilket blev för mycket för Jennifer som annars brukar vara å social, hon vart jättebyg och mamma fick inte sätta ner henne på golvet alls. Min lilla raring fick stanna i famnen medans min bvc sköterska hjälpte till att mäta och väga Jacob.


Han klarade läkarkontrollen utan anmärkningar, och är idag 55cm lång, väger ca 4400kg och har et huvudomfång på  ca 38cm. :)

Och jag fick återigen frågan om jag verkligen "bara" ger min mjölk?

Ja! Bara min mjölk, även om det verkar som den mestadels består av grädde! *skrattar*


Johan kom in genom ytterdörren just som jag vart klar och hjälpte till att klä barnen och sedan handla lite, på ICA som e brevid, medans jag åkte i förväg och matade djuren. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards