Nanooks

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jessica - 19 september 2009 20:19

Hej


Idag bar det av till Vällingby, där jag och min mor tog jennifer och alla fyra hundar på en långpromenad.

Vi skulle testa och träna min mors hundar att gå bredvid vagnen utan att få panik eller att dra, detta då jag inom kort ska vara hundvakt och två goldens KRÄVER att få komma ut på promenader och springa avsig annars går dembärsäkargång i huset.. mina hundar klarar sig om jag mått väldigt dåligt någon dag men så kan man inte tänka med Diwa o Nellie släpps dem inte ut så blir dem som tokiga!


Under vår långa promenad fick jag återigen extremt ont i magen, och var vid flera tillfällen tvungen att stanna för att återhämta mig. Och i slutändan fick min mor ta över vagnen, men hon protesterade inte utan njöt av att få lite närmre kontakt med sitt barnbarn. :)


Sedan kom Anna till Vällingby och vi åt lunch och sedan pratade vi och hade det lite trevligt fram till fikat.

Sedan passade vi på att åka förbi Lidl, då jag var intresserad av o köpa en barngrind där, och det visade sig att Anna aldrig någonsin gått in på en Lidlbutik! Kära Anna, nu har du en ny erfarenhet! ;)

Och jag måste tillägga, även om nu Anna är 10v längre gången än jag, att hon var jättestor om magen.. min kändes helt plötsligt väldigt liten...


Väl hemma så kan vi konstantera att om man ligger still och bara kräks i ca 4-5månader så har man värdelös kondis vilket känns nu i alla leder o muskler som protesterar högjutt! :(


För att helt byta ämne vill jag sända mina tankar och hopp till Lasse och Berit. Ni vet varför. *stora varma kramar till er båda*


Och till något roligare, jag ska få träffa Linda och Tess nästa helg. Vi ska äta lunch i Tess nya lägenhet! :)

Ser verkligen fram emot detta!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards