Nanooks

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jessica - 4 september 2009 23:45

Hejsan


Idag vaknade jag med ont i magen, men inte så farligt.. Men när jag hostade eller stressade gjorde det såå ont!


Jag hörde av mig till min barnmorska som trodde jag antaligen fått urinvägsinfektion så nu ska jag ta det lungt över helgen och lämna in urinprov på måndag när jag träffar min läkare på Mvc.


Så till eftermiddagen packade jag ihop Jennifers saker och vi åkte till Vallentuna där Farmor Tarja, Farfar Bror och hennes två kusiner Terese och Simon var. Dem var sedan barnvakt på kvällen.


Johan hängde med mig till Täby där jag inhandlade lite nya gravid-kläder. Sedan var vi ut på kvällen med några kompisar, men det var lite hög ljudvolym ute så det vart inte mycket sagt. Men imorgon kväll ska vi ses igen, och äta lite kräftor. Det blir nog närmaste vi kommer till en kräftskiva i år.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards