Nanooks

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Jessica - 7 september 2009 17:51

Hej igen!


Jag har varit på läkarbesök på Mvc i Vallentuna idag.

Vi pratade om hur jag mår och att jag gått ner i vikt, illamående m.m

Jag har iaf nu en ny medicin utskriven, nu e det bara att hålla tummarna för att den fungerar bättre än den jag har just nu.


Sedan efter en del prat om hur jag orkar med Jennifer osv. blev jag erbjuden att bli sjukskriven, men jag tackade nej. Ska jag bli sjukskriven vill jag hellre bli det längre fram och inte nu..


Jag hade även en disskution med Johan om det och han sa att vi löser det om jag blir sjukskriven men jag vill inte skapa problem med hans jobb. Vi vet ju inte vad som händer längre fram, jag kanske kommer bli sjukskriven för att barnet vill ut för tidigt alt att jag inte orkar med Jennifer om jag inte får behålla nog med mat. Men vi tar det då..


Idag har inte mycket annat hänt annars, hade hemsk huvudvärk efter läkarbesöket, men det verkar jag kunna få ofta nu för tiden. Jag försökte äta lite mat när jag kom hem men blev väldigt illamående istället.. så jag la Jennifer o vila och passa på att sova en stund själv oxå.


Nu e Johan straxt hemma, så det är dags att fundera på middag.

Av Jessica - 7 september 2009 11:44

Här är en massa foton tagna på träffen vi var på för ett par veckor sedan..


Hur underbart söt är inte vår dotter? ;)


Jennifer får smaka chokladsås

Jennifer får smaka chokladsås med banansmak av Micke som ville vinna hennes förtroende..


Det var ju gott!

Vi kan ju  lungt säga att det lyckades.. chokladsås var ju gott!!!

chokladsåsen

Även tuben dög bra åt Jennifer..

Eva ger Jennifer lite dricka..

Man blir ju  törstig under dagarna oxå..

gott med vatten

Hon är söt som socker till och med när hon dricker vatten.. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards