Nanooks

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Jessica - 5 september 2009 20:15

Hejsan


Här är några bilder från kräftskivan vi var på inatt.

 

Martin är igång innan festen ens börjat.. ;)

Lilla Jennifer sov igenom det mesta.

Jag, Martin, Johan och Jennifer

 

Christopher leker med maten..

 

Christopher ser lurig ut..


Av respekt för Cicci vart det inga bilder på henne utlagda här. ;)

Av Jessica - 5 september 2009 18:08

Jo, glömde att berätta att Vilda Wilma är nu oxå ihopsatt med Suzuki.

Där borde det kunna bli två och trefärgade ungar i ridgeback, virvel-blandisar och ev teddys(?) då båda har teddy pappor.


Dem här ungarna kommer nog bli 10poängare rakt igenom!

Suzukis pappa är min gamla favorit Oscar som är mycket saknad här, och hans mor är Soda som jag har kvar här och som är såååå go!

Wilmas pappa är snälla och rara Rosp. Mix och hennes mor är en underbar liten dam som heter Flickan, hon är numer omplacerad.


Här har ni några bilder av marsvin i detta släktträd;OzcarFlickan, på bilden ca 3mån

Soda

Soda

Flickans kull

I mitten på bilden ser nu Vilda Wilma, så här underbart söt var hon när hon var liten bebis och så ser ni hennes supersnygga bröder oxå.


Nej, nog med bloggande nu.. dags o byta blöja!

Av Jessica - 5 september 2009 16:55

Hejsan


Det viktigaste att skriva idag var väl rubriken.. såklart så Grattar vi Lena som fyller år idag, men för min brors skull ska vi inte hälsa på nu när Jennifer är snuvig.

(Min bror Joacim har just genomgått en njurtransplantation, och äter imundämpande medicin och han får inte bli sjuk.)


Det finns inte så mycket mer att skriva idag, förutom tack Bror o Tarja för att ni var barnvakt igår och serverade en fin frukost imorse! :)

*kramar från oss alla*


Nej, nu måste jag packa det Jennifer och vi ska ha med oss.. ha en fortsatt underbar och solig Lördag allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards