Nanooks

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Jessica - 8 september 2009 20:04

Hejsan


Har funderat ett tag nu och har lite tankar på att låna ut 2-3st marsvin över vintern, jag står för bur m.m och spån o hö, ni står för deras omvårdnad som rengöring av bur, kloklippning och för grönsakerna.


Jag kankse kan tänka mig att låna ut min kanin oxå, med ute eller inne-bur. Hon är snäll, bits inte men är lite skygg i buren. Väl i famnen är hon snäll. Gillar inte att bli buren för mycket. Hon har ALDRIG bitit mig eller någon annan, och är snäll vid kloklippning. Är en riktig kelgris bara man spenderar lite tid med henne.


Jag har dock några krav:

1. Det ska vara någon inom bekanstapskretsen, jag lånar inte ut dem till någon jag inte känner. Detta är mina kelgrisar och dem är inte till salu.

2. Du/ni ska gärna ha skött om marsvin förut. Alt har skött kanin förut. (Skötselåd medföljer givetvis oavsett, och man kan ringa mig när som helst om det är något)


Givetvis kan man ringa mig när som helst om det är något, och djuren kan komma tillvaka hit, helst vill jag dock ha dem utlånade tills mitt barn är fött. Detta är för att jag troligen kommer bli sjukskriven och vill underlätta för Johan som i slutändan blir den som kankse måste sköta djuren om jag blir för dålig.


Låter det intressant så tveka inte att höra av er!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards