Nanooks

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Jahopp...

Av Jessica - 18 mars 2011 15:41

En sömning Jennifer.


Gårdagen slutade ungefär som jag trodde, sjukhuset där vi köade för att få komma in tittade lite snett på oss och klagade på hur sjukvårdsupplysningen bett oss åka in. För det var ju inget större fel på Jennifer inte.. *suck*
Men inte har det hjälpt mer än att Jennifer piggnat till sig lite och numera har svårt att sitta still men hon spyr lika mycket idag som alla andra dagar. Vi får se om hon piggnar till under helgen annars blir det ett husläkarbesök på Måndag.

  

På Måndag ska jag även kräva en nogrann utredning av Jennifers hosta som hon får luftrörsvidgande medicin mot, vi misstänker att det fel som ligger där någonstans är det fel som gör att hon alltid är sjuk och har lätt för att spy.
För även läkaren vi träffade igår tyckte att det lät konstigt att ingen mera nopgrann utredning gjorts och att den medicin hon nu får inte hjälper. Vi har iaf fått ut en ny medicin, mot astma, som hon ska dricka varje kväll innan nattning.


Den stora festen vi såg fram emot imorgon har blivit inställd för våran del, men med lite tur är jag och kankse även Jacob välkomna hem till syrran på Söndag när vi firar henne och lilla dottern Emilia, så får Johan stanna hemma med Jennifer. *hoppas*


Hoppas ni alla får en fortsatt härlig dag med mycket Fredags Mys! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards