Nanooks

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jessica - 6 mars 2011 16:30

Ja, här händer det inte mycket intressant förutom att Jacob somnade så sött på Ior idag. :)

  

Det gick lite snett här i veckan på mötet jag var på, men jag har fått höra av min kurator att yttligare en stackare drabbats av denna överläkare och nu ska detta tas upp av några chefer och dom kommer gå vidare med detta, skönt nog.
Så här får det ju inte gå till... jag blir nästan mörkrädd när jag tänker på vad som hade hänt om jag gått dit själv, med tanke på hur dåligt jag mådde under och efter mötet.
  

Dagen efter jobbade Johan som vanligt igen efter att ha varit hemma både Måndag och Tisdag, och jag lyckades ta mig till husläkaren som bekräftade vad jag misstänkt, jag har fått Bihåleinflammation. Nu har jag lite medicin mot detta och borde vara bra om ett par dagar, tillsvidare fungerar livet någelunda med lite ipren tabletter som tar bort värsta värken.


Chico & Skrållan, två inackorderingar.

 

Det har varit sportlov nu senaste veckan men hos oss har det bara märkts i form av ett par inackorderingar, vi har nu 4st kaniner och 2 marsvin fler än vanligt.

 

Johan har lagat mat bra många dagar nu, bla hemmalagad pizza, kallops och jag var knasig nog att vispa ihop en ny sorts kaka i Fredags. Men jag kan inte uttala mig om hur goda någon av dessa var, för mitt smaksinne likasom luktsinne har varit som bortblåst sista tiden.
Men enligt Johan var nya kakan jättegod, och den har det mumsats en hel del på under helgen av både oss vuxna som barn.
Receptet kommer inom kort och som jag hittat på en ny blogg: http://bagarstugan.blogspot.com/
Jag kommer lägga ut den på länkarna här brevid för denna blogg måste jag ju bara följa! :)
  

Hoppas ni får en fortsatt härlig Söndag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards