Nanooks

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Jessica - 8 mars 2011 20:41

En glad prick!


Tänk en del dagar är jag så glad att mina barn är dom sötaste och charmigaste ungarna i stan, för då känns livet lite bättre och jag kan inte annat än le när jag ser sådana här foton på Jacob.
 

Tyvärr så har all stress gett mig panikångest och efter en hemskt jobbig förmiddag så har jag pratat länge med min kurator och min närmaste familj som alltid stödjer mig.
Jag mår väldigt dåligt i den situation jag hamnat i nu och för att lätta pressen på mig så ska jag och kuratorn tillsammans träffa en läkare imorgon som fhv kommer att sjukskriva mig.
Sen går vi vidare därifrån, vi ska via AF (arbetsförmedlingen) be om en undersökning för att göra bedömning av min arbetsförmåga. Min dröm är att den blir bedömd till 50% så jag nu närmsta tiden inte behöver jobba mer än så, men det återstår att se.

Letandet efter jobb upphör inte bara för denna sakens skull, jag kommer håll ögonen öppna men nu är jag inte "tvungen" att söka tjänster jag inte klarar av bara för  att arbetsförmedlingen kräver det.
  

Zingo.

 

Jag har nu sagt hejdå till alla Sportlovs-kunder, och några av dessa verkade oroliga att jag skulle sluta med inackorderingen men det är ingen risk. Marsvinen och kaninerna är det jag brinner för, jag älskar att pyssla med djuren och jag mår som bäst när jag gör detta. Inackorderingen kommer vara öppen som vanligt hela året.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards