Nanooks

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jessica - 11 maj 2010 11:47

Hejsan


Jag vet att jag varit lite seg på att blogga sista tiden, ska försöka bättra mig, men kommande veckan kan det fortsätta varalite segt då jag har något för mig varje dag.


Idag gick Jennifer på Dagis igen, det behövdes. ;)

När jag hämtar upp henne ska jag ta en sväng till Vallentuna och lämna hennes xtra bilbarnstol och lite ombyte till barnens Farmor och Farfar.

Imorgon ska Jennifer efter dagis bli hämtad av just Farmor och Farfar och sen ska dem till sina kusiners skola och titta på något. Och när jag lämnat Jennifer på morgonen ska jag och Jacob åka till Mormor och Morfar. Mormor och vi ska nämligen ut på stan och försöka hitta något fint till Mormor att ha på sig på mitt bröllop. :)

På Torsdag ska jag baka och packa ihop allt som ska säljas, om jag hinner ska jag köra över allt till vällingby (men troligen hinns det inte med).

På Fredag kommer fint besök! ;)

Christopher och Cissi som vanligtvis alltid hälsar på ett par gånger i månaden kommer på besök, dem har inte kunnat hälsa på lika ofta på sistonde med ny lägenhet att renovera, jobb och plugg att sköta. Ska bli jättekul att ses igen! :)

På Lördag ska jag ut på Stan med Anna, Tess och Tess syrra Linn, såtillsvidare dem inte lurar ut mig på Möhippa är tanken att vi ska titta på klänningar till mina tärnor, dsv Tess och Anna. ;)


Söndag!

Ja, då blir det garage-loppis hos mina föräldrar för att vi ska kunna skrapa ihop några fler slantar till vårt bröllop.

Det kommer att finnas nybakat, barn- och bebiskläder, prydnader, böcker, burar, transportboxar, tillbehör till marsvin m.m.

Loppisen är öppen mellan 10:00-15:00

Välkomna att fynda!!

Foton från Alexanders 4-års kalas kommer under dagen. :)

Nu måste jag baka lite innan jag hämtar Jennifer. Ha en fortsatt underbar och solig Tisdag allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards