Nanooks

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Jessica - 13 oktober 2010 16:46

Ojsan.. det bara snurrar i huvudet idag, med inspiration och ideer.

Det kan bli så ibland,speciellt när jag druckit kaffe, och idag är det ideer om hur jag kan göra vårt hem ännu hemtrevligare och finare.


Jag klurar mycket på att försöka sy egna hissgardiner till sovrummet, då vi är så missnöjda med dem vi köpte förra vintern.

Sen kanske en snygg hissgardin i vitt med ett emblem på till köket, eller varför inte en rutig gardin.. *klurar*


Ja, sen har jag länge varit sugen på att sätta upp ett väggord någonstans, nu har jag kommit på vart men jag vågar knappt berätta det för Johan för han kommer säkert tro att jag e från vettet. ;)

Så "viskar" det här istället... jag vill sätta upp ett vackert orddpråk på vår vackra eldstad som jag vill måla vit först.

  

Ordspråk som det lutar åt just nu är dessa två, men man vet aldrig det lär säkert dyka upp många fler innan vi har råd att göra detta, om jag nu får för Johan. ;)

Hem Ljuva Hem

 

eller

 

Minns

gårdagen

Dröm

om morgondagen

Lev

idag

 

Nu ska jag sluta sitta här och bara drömma om att få uppfylla mina ideer och göra nytta, det är dags att gå ut och städa hos marsvinen. :)

Och med all energi som är i min kropp efter att ha varit inlåst med två sjuka barn i flera dagar kanske det blir lite gräsklippning oxå...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards