Nanooks

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Jessica - 10 oktober 2010 17:46

Denna natt har varit lång och sömnlös, Jennifer har blivit sjuk igen och denna gång lutar det år kräk-sjuk.

Vi har varit upp två gånger och bäddat om sängen , likaså har både hon liksom hennes nalle fått ett bad och sen har det varit svårt att få henne att behålla någonting.

Hon har en jobbig hosta och feber så nu håller vi tummarna för att hon till kvällen ska kunna få i sig lite välling och få behålla den så hon blir frisk snart, men det känns inte så lovande. Vad hjälplös man känner sig som mamma när det inte finns något jag kan göra för att få henne att må bättre. :(


Förutom Jennifer är det katten som håller oss sysselsatt för hon kräks till och från hon med, men inte konstant så vi tror att hon ibland slänger i sig maten lite väl fort bara.Men det är inte kul att jaga henne genom huset för att försöka förhindra att hon spyr på en matta, vilket hon allra helst gör. *suck*


I övrigt sliter Johan för fullt med att få upp panelen.
Jag har dock inte fått lika mycket nytta gjort då jag har fått vara inne med barnen, men en del tvätt har det ju blivit och sen har jag tagit hand om disken och  pysslat med lite foton som vi ska sätta upp i hallen.


Vi har börjat klura på att måla hallen som är hemskt mycket furu.. ja, enbart furu från golv till tack faktiskt. Jag vill ha någon annan färg än vitt på panelen men frågan är vilken, och eftersom det är så litet och trångt vill vi ha en ljus pastellfärg.. några förslag?


Nu måste jag försöka få igång någon slags inspiration för att göra en middag, helst något roligare än kokt korv med brödvilket blev middagen igår då vi inte ville missa G Force som börjat på tv.n, men det hade inte varit någon synd att missa den, den var ju riktigt kass.


Som avslutning på detta blogg inlägg önskar jag Er alla som läser detta en trevligare Söndag än den vi har haft. Och att ni alla är friska och krya!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards