Nanooks

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Jessica - 9 oktober 2010 12:54

En härlig höstpromenad och lite höst inspirerad fotografering av några marsvin har jag pysslat med nu på förmiddagen.


Så här ser vår altan ut just nu. :)

Underbara Maja.

Jennifer med sin kära Maja.

Jennifer kelar med Alma.

Alma, tänka sig att denna dam blivit hela 9år gamal. :)

Av Jessica - 9 oktober 2010 10:08

Ja, nu får det vara nog, reklamen som dök upp här för ett tag sedan har gåttmig på nerverna, men att betala för attbli av med den har inte varit lockande.

Men nu har jag fått nog, den hemska Eniro reklamen påverkade mina inlägg genom att göra visa ord "klickbara" och det var ytterst irriterande.


För att inte tala om att min adress fortfarande hette "bloggagratis" och då jag nu valt att betala för att slippa den eländiga reklamen så är min adress numera "bloggplatsen" för den är ju inte gratis längre. *suck*


Till något roligare...

Idag ska Johan verkligen kämpa på med att börja sätta upp panel som vi ska åka och handla, och fhv ska vi kunna börja grundmåla redan imorgon.

Jag har inte så mycket planer utan gör vad jag känner för idag, men jag har ju lite och välja mellan;

*Städa burar (ska jag garanterat göra)

*Rensa ute

*Bada Jacob

*Gå på promenad (ska vi garanterat göra)

*Städa wc.n

*Städa sovrummet

*Måla ramar

*Diska flaskor

'*Fota lite marsvin


Nej, nu kommer Jennifer gåendes här och frågar om "vaj, vaj??" Så lika bra o klä på mig o Prinsen och ta en promenad. Med lite tur finns det några keliga hästar att hälsa på. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards