Nanooks

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jessica - 21 juni 2009 21:29

Den här dagen började vid 07:00 då Joha  och jag slängde i oss frukost och sedan for iväg och hämtade näten. Vi hade fått flera fiskar tyvärr inte mycket att hurra för dock.

En stor fin Sik, en stor Strömming, två mindre strömmingar och två "gurk-luktande"- fiskar.


Men uvudsaken var ju att vi hade kul, och det hade vi! :)


Jag mådde tyvärr ganska dåligt hela dagen, och jag misstänker att jag just gått in i 6:e veckan då jag mår så pass mycket dåligare.


Vi for hem efter lunchen, och sedan hände inte mycket mer intressant än att det kom en kanin på kvällen som skulle inackorderas.


Ha en fortsatt trevlig Söndagskväll!

Av Jessica - 21 juni 2009 21:23

Hejsan!


Jag kommer uppdatera här vad som hänt under helgen, men inte idag och troligen inte imorgon. Jag e nog fortfarande åksjuk sedan resan hem från skärgården och ön Lillskär.


Ikväll kom en söt liten Lisa (kanin) hit, imorgon kommer två utekaniner till, plus två innekaniner och två marsvin.. så fullt upp med andra ord.


Men först ska jag lýskas kravla mig upp ur sängen och va i Vallentuna till 07.15 för inskrivning nr 2 på Mvc!

Jösses! säger jag bara.. jag som mår riktigt risigt tidigt på morgonen kommer nog inte bli människa först seeeeent imorgon. Men efter besöket ska jag till Vällingby och äta lunch och hämta dem två innekaninerna.

Och så måste jag handla lite grönt åt alla djuren.


Återkommer här inom kort!! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards