Nanooks

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Jessica - 3 juni 2009 14:28

Hej


Idag har jag tagit itu lite med vårat vardagsrum. Det är dammsugit, ommöblerat och undanplockat så nu ser det rikttigt bra ut... men inte så länge till tyvärr..

Vi ska göra ett till sovrum, och ta ytan ur vårat vardagsrum, så alla möbler måste flyttas och sedan ska vi förbereda och börja bygga en vägg.. det lär nog bli rätt rörigt här tills det nya rummet är klart. Men det kommer vara sååå skönt att ha ett större sovrum för oss och vår lilla bebis nästa år, medans Jennifer slipper sova i vardagsrummet och kan få flytta in och få ett eget rum med alla sina saker och kläder i. :)


I övrigt har jag även tvättat, diskat och snart ska jag ta och sköta djuren lite oxå. Måste förbereda för en bur till, då det kommer två innekaniner hit snart, som ska inackorderas.. dem ska få låna Sodas bur, så soda måste flytta till en mindre.

Sen får vi se om jag orkar måla lite fler burar när Johan har kommit hem.


Min kompis, Anna, har startat en blogg hon oxå, länken finns här på sidan, www.nallebjornis.bloggagratis.se.

Vi kommer gå igenom graviditeten tillsammans  och nästan få barn samtidigt, ska bli spännande!  Gratulerar igen Anna! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards