Nanooks

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Jessica - 15 juni 2009 16:23

Hej


Idag hade vi tid hos läkaren som skulle berätta hur dem skulle följa upp den här graviditeten plus så skulle vi kolla hur långt gången jag var.


Vi fick  till en början veta att dem kommer ha extra kontroll på mina värden och ta mer urin och blodprov.

Och from v 24 kommer läkaren ha extra kontroller för att kolla att min livmoderetapp inte blir påverkad, i värsta tänkbara fall och den blir påverkad kommer jag bli sjukskriver på halv eller heltid.

Detta innebär att jag inte får sköta om min dotter eller anstränga mig det minsta. Detta för att förhindra att den här graviditeten oxå blir för kort.


Oavsett kommer jag få ta det lugnare runt v 29 och framåt (detta är första veckan i December) för att försöka hålla bebisen kvar i magen, alla inackordering kommer därför stängas över Jul.. igen. Jag e ledsen för detta. Men mitt barns hälsa går före..


Jag e beräknad att få barn i mitten av Februari, så nu håller alla i familjen tummarna att barnet inte kommer förren 2010!


Jo, förståss vill ni väl veta hur långt gången jag e?

Jag har måååånga veckor kvar, då jag är ca 5-6v gången än så länge.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards