Nanooks

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Jessica - 20 juni 2009 12:55

Idag sken solen och vattnet var nästan spegelblankt när vi gick upp! :)


Vi spenderade en stor del av dagen på berget och när vi flyttade oss runt ön så valde två familjer att resa hem så kvar vart det 4st motorbåtar.

Vi hade under dagen en sista gren av 5-kampen, tipsrundan.

På kvällen hade vi även prisutdelning och gissa vad?!

Vi vann, igen! :)


Jag och Johan åkte ut med Ristos lilla båt och la ut ett nät på eftermiddagen, när vi kom tillbaka var det dags för middag. Idag blev det lyxig förrätt och sedan grillad kykling med grillad squasch och svamp till. *mums* Återigen åt vi marängtårta till efterätt.


Kvällen var underbart vacker.. se och njut av alla foton jag tog på kvällen..

Brors båt

Det var den här båten vi bodde i. :)

Tarja i båten

Här åt vi frukost och även middagen på Fredagen när det regnade.Stella och Sigge njuter av värmen!

Sigge

Ristos båt

Här ser ni Ristos båt..

Vacker natur

Här är dem 4st motorbåtarna som stannade ett dygn till..

Fiske båten

Den härjollen fiskade Johan och jag med. :)

Gamla bordet ga vika..

På Lördags kvällen gav Bror och Tarjas gamla bord vika.. som ni ser.

Johan och Jennifer

Vilken fin familj jag har va?!

En sista bild av vårat våta äventyr!

Så här vackert var det ute på sjön när solen gått ner.. jag längtar redan till nästa år av att få njuta av den svenska storstadens skärgård! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards