Nanooks

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Jessica - 2 januari 2016 15:55

Idag var jag, Stella och Jacob ute på långpromenad. :)
 

Min underbara Prins. :)

 

  

Lite roligare är det nu när Stella slappnat av och blivit som en i familjen, då blir det mycket bus på promenaderna.

    

Tänk vad roligt det är med hund, vi saknar att ha Stella på heltid men det är

ju riktigt roligt att hon bor så länge hos oss nu om än på lån. :)

 

  

Gulliga hästen kom rusande och hälsade på oss idag. :)

    
Mitt nyårslöfte fick bli att gå ner 10kg under året, välbehövliga kilon som ska väck och ju mer jag kommer ut och går ju bättre mår man även i själen.
Vi får nog låna hem Stella mer i år, jag kan ju komma på sjutton skäl till att inte gå ut men när hon tittar på mig så kommer jag inte på nått alls, så nu tar hon och jag ca 2 promenader om dagen. <3

 

Imorgon hade vi funderingar på att ta en tur på Skansen, men vi tänkte om och ska hitta på nått annat spännande!

Jag ska försöka fota lite och lägga ut här imorgon så ni får se vad vi hittade på för hyss, men kan ju iaf berätta att barnen längtar! ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards