Nanooks

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Jessica - 9 mars 2016 12:42

Hejsan!


Vincent och Aston njuter av att våren är på gång.


Här har jag inte hunnit skriva något på bra länge nu, så nu har jag mycket att skriva om. ;) 
Idag hälsade jag på och hade ett första möte inför nästa vecka då jag börjar arbetsträna igen, så tre dagar i veckan kommer jag åka och jobba förmiddag på Granngården, vilket jag verkligen ser fram emot! :)
 

Nu i Måndags åkte vi till Stockholm och gjorde ett EEG på Jennifer, vi får svar om ca 1vecka, skälet att vi gör testet är att Jennifer har frånvaroattacker som skulle kunna vara epilepsi.
Testet gick över förväntan trotts allt nytt och annourlunda, det enda som tog emot var nog att ligga helt stilla, men förhoppningsvis kan dom avläsa resultaten trotts att hon inte kunde hålla sig så stilla som önskat.
 
Igår var första dagen i skolan efter sportlovet och trotts ett så långt uppehåll gick det jättebra att lämna och hon hade en bra dag i skolan, imorse var jag med Jennifer första lektionen då dom simmade i Rimbo simhall, likså detta gick över förväntan och hon kämpade på bra även fast vattnet var så kallt att hon hackade tänder och skakade efteråt. *stolt mamma*
 
Jag hinner inte skriva så mycket mer här just nu, då jag bara mellanlandat här hemma, nu ska jag åka och hämta hem barnen.

Återkommer inom kort! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards