Nanooks

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Jessica - 29 juni 2011 13:54

Ett foto från förmiddagens promenad.


http://www.youtube.com/watch?v=Fq2XcGlVwJ8&feature=BFp&list=PLFF8B745233E5A135&index=1


Har hittat en underbar verison av Coconut tree med Mohombi feat. Nicole Scherzinger fast enbart med piano.. helt underbar. :)

 

Jennifer nyligen hemkommen, med en bukett sommarblommor.

 

Den här dagen har varit härligt solig och gått i sån där lagom sommartakt med promenad på förmiddagen och sen en massa plask i poolen på tomten med efterföljande mys på filten medans barnen torkade lite. :)

 

Jacob ligger ute brevid mig och Jennifer och tittar upp på eken vars blad

rörde sig sakta i vinden. Ser han inte ut att njuta?

 

Nu har båda barnen däckat i sina sängar efter en heldag ute i solen.
Själv så ska jag ta vid där jag höll på innan barnen vaknade i morse och fortsätta sköta tvätt och disk, mindre kul men jag måste hålla mig inom hörselavstånd från Jennifer ifall hon får ett astmanfall.

Av Jessica - 29 juni 2011 11:58

Våran charmknutte, när jag ser den här bilden blir jag förvånad över hur stor

han är, tänk vad hemmablind man kan bli ibland. :)

 

Igår var det årets premiär för Allsång på Skansen, sånt man tittar på med föräldrarna när man är tonåring och sen undviker allt man kan.
Men i år kändes programmet inte så pensionärsaktigt utan lite mer ungt med Måns som programledare, så det blir nog fler Tisdagskvällar framför dumburken skulle jag tro. :)



Jacob som somnat tidigt på kvällen vaknade just som programmet startade och han fick sitta med i mitt knä och äta vattenmelon.

Men ganska snart röck det i kroppen på honom och till en början stod han i mitt knä och dansade med i alla låtarna, men snart fick han rocka loss på golvet istället och det var en trött Jacob som senare somnade om efter programmets slut. ;)


Dansar i mammas knä. :)  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards