Nanooks

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Jessica - 16 juni 2011 12:32

Idag åkte jag och barnen lite senare till Dagis än vanligt, med oss i bilen fanns två transportburar med fem stycken marsvin.

(Gamla Alma (10år) fick stanna hemma då det hade blivit för mycket rörelse för henne att sitta bland en massa små barn och stressa.)


Väl på Förskolan så slog sig alla förskolelärare ner på en filt på marken och tog varsit marsvin i famen medans alla barnen fick klappa och mata med lite gurka som jag tagit med.
En hel timma vart vi på Dagis och det ver en riktigt trevlig upplevelse, för både mig, alla barn och även alla förskolelärare. :)

(Några foton tog jag aldrig då jag känner det är fel att fota andras barn utan möjlighet att fråga om jag får publisera fotona här på bloggen.)


Detta måste vi göra om någon gång! ;)
 

Nu ska jag snart hämta barnen från Dagis sen bär det av till Vällingby och Mormor och Morfar.
Efter jobbet kommeräven Johan dit då han ska fixa lite mer i rummet, själv ska jag ta emot två marsvin som kommer vid 18:00 tiden ikväll.


Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards