Nanooks

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Jessica - 9 juni 2011 16:54

Under eftermiddagen har jag städat och fixat lite i barnens rum, vilket känns jätteskönt, sen återstår det att se hur länge det håller sig så. ;)


Jag passade även på att fota lite i rummet när det ändå var städat, för att se bilderna i större format är det bara att klicka på dom. :)

 

 


När det var färdigstädat ville Jennifer ut på tomten och gå med dockvagnen som hon ärvt av mig.


Såklart fick hon det! :)

Av Jessica - 9 juni 2011 12:18

Efter ett långt samtal med min svägerska Lena, så lyckades hon peppa mig att släppa allt här hemma och bara ta en lugn stund för mig själv och göra något som jag blev glad och avslappnad av.
En lugn dusch och sen en långpromenad med hunden, förståss med kameran i släptåg, bev mitt val. :)

  

 Stella.

 

Här är några foton från min härliga promenad utan några krav eller måsten och utan att vara en Mamma först och främst, just nu var det bara jag och Stella som gällde.


 Finaste Ponnyn i hagen

Sötaste Stella.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards