Nanooks

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Jessica - 8 juni 2011 10:27

Sötaste Prinsessan i finaste gula klänningen.

Nyduchad efter att ha badat ute i poolen i säkert en timma. :)

 

Nu börjar vardagen återgå till sin normala rytm,detta efter att jag haft en rejäl Bonn-förkylning senaste två veckorna.
Nu orkar jag upp ur sängen om nätterna så Johan får ta igen lite sömn och jag börjar även komma ikapp lite med hushållsarbetet som städa sovrummet och minskat ner på tvätthögen som växt en hel del.
   

Varje vardags-morgon så går Johan upp långt före oss andra och beger sig till jobbet, medans jag vaknar runt 07:00 och går upp och matar alla djur innan jag väcker barnen.
Sen finns alltid den där funderingen om Johan gett barnen Välling när han var uppe, för har dom inte fått mat så måste dom såklart få i sig lite mat innan Dagis. Kära Johan minns hur vi gjorde när Jennifer var liten när min och hennes dagsrytm var långt ifrån normal, då skrev jag alltid ett litet meddelande till Johan som han kunde läsa på morgonkvisten ifall jag sov.
Numera är det jag som får små söta meddelanden av Johan, där det står hurvida barnen fått mat eller inte och alltid en liten kärlekshälsning.
Jag blir alltid varm om hjärtat när jag läser dom små kärleks breven för då känns det lite mer som att Johan var hemma. :)
 

  

Jag känner mig så lyckligt lottad som har en så underbar make

och två underbara barn.

Mitt liv har verkligen blivit komplett nu när jag har en familj. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards