Nanooks

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Jessica - 21 februari 2012 21:18

Inser att jag varit riktigt dålig på att blogga här men det är av skälet att vi under en veckas tid genomled magsjuka här hemma. Nu är vi äntligen friska igen och lever på hoppet att magsjukan gjort sin runda för i år och inte besöker oss igen.
 

Den här veckan har jag fullt upp med arbete här hemmavid, framför allt saker som städ som ligger efter av ovanstående skäl och iordnings-ställande av alla burar som kommer fyllas här till helgen. :)
Tror inte jag har haft så många kudner tidigare år som jag kommer ha över detta sportlovet men det känns bara roligt, om jag bara får ihop hämtningar på dagis, middag och alla 6st inlämningar (inkl hämtningar) som ska hit på Fredag eftermiddag/kväll.

Sen får vi se hur pigg jag är om kvällarna under sportlovet, att jobba, sköta barn och hushåll och sen på det ca 15 st djur till kommer nog göra att jag somnar ovaggat före 21 på kvällarna! ;)


Jag återkommer så snart jag har en stund över.. ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards