Nanooks

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jessica - 14 februari 2012 20:38

Ibland blir det inte riktigt så som man tänkt sig..
  

Skulle ha kollat nogrannare om vi hade alla ingredienserna till dagens middag.. för det hade vi inte så blev inte Mousakka som jag tänkt. :/
Sen skulle jag kanske varit duktig och kollat det i tid så jag hunnit hyra en film oxå när jag ändå hade åkt till butiken.. de går ju ingenting på tv.n o med halva familjen sjuk blir det en lugn kväll hemma.
 
Men vi skyller på att min dotter inte vet att magsjuka bara varar i max ett dygn.. (hon är inne på sitt fjärde).. så jag slipper hänga i luren hela eftermiddagen där jag blir runtdirigerad av läkare som alla håller med om att något inte stämmer och bör kollas upp vad gäller hennes vanor att kräkas flera dagar i rad men ingen ville ta på sig att göra den utredningen.. inte ens husläkaren. *suck*
(detta då hon har allergi mot mjölkprotein och är född 2,5månad för tidigt vilket kan göra att hon kankse har medfödda fel som en magmun som inte stänger ordentligt osv. och att detta måste utredas av kunniga läkare som är experter på just små barn)

Nu blir det iaf att hänga i luren kl 8:15 imorrn bitti till barnläkarmottagningen som jag fick fram ett nummer till av våran Bvc tant och hoppas dom har en tid över så vi får träffa en läkare redan imorgon. *håller tummarna*
 

 
Men en sak ska ni veta, det är inte varje dag jag får paket på posten från min vän innehållande mumsigt godis i form av Marabou Saltlakrits, sen kankse den inte lockar så mycket just nu men sen så, då ska det mumsas choklad här hemma! *dreggel*
TACK ANNA!!!!

 
Och det är inte heller alla födelsedagar som vi firar i lugnan ro hemma hela familjen en vanlig veckodag.. sen kankse vi inte hade dom bästa förutsättningarna för att vilja "fira" som vanligt med tårta o sånt.. men det kan vi ju göra en annan gång.. ;)

  



Till alla Er där ute önskar jag:
 
En Härlig Alla Hjärtan Dag!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards