Nanooks

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Jessica - 8 februari 2012 21:05

Hejsan
 

Här flyger dagarna fram nu när man inte går hemma utan åker och jobbar ett par timmar varje dag, och även om det är mycket att lära och komma ihåg så stormtrivs jag redan på min praktik. :)
Jag lär mig nya saker varje dag och det känns så kul att göra nytta och lära sig något nytt, men trött blir jag förståeligt nog med tanke på hur mycket mer jag måste använda mitt huvud mot när jag var hemma. ;)
 
Jag stannade lite efter att jag slutat praktiken idag och fotade lite söta katter, men kameran dog tyvärr fort då batteriet var slut men tre bra bilder lyckades jag med iaf, låt mig presentera;
 

Fina Flisan. :)

 

Söta och busiga lilla Sonja, hon följer alltid med när man gör något vare sig det är städa burar eller fotograferar och hon älskar när man tar fram lite leksaker och busar lite. :)


Kattungen Olga, tror jag iaf. ;)
 
Jag tar med kameran imorgon igen, så får vi se om det hinns med att fota något eller inte. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards