Nanooks

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Jessica - 6 november 2011 21:15

Surrogatmamma Isolde's Jen, en riktig skönhet. :)

 

Dagen började med att jag och Johan hittade lilla Tort'n white honan avliden i buren, vilket såklart känns riktigt tråkigt, men dom två kvarvarande bebbarna är pigga, matglada och äter en del grönsaker själva vilket ser lovande ut för framtiden. :)


Sötaste tösen i stan! :)

  

Lilla Plopp klättrar på  surrogatmamman Jen.

  

Redan före frukost blir det matning av småttingar, sen efter frukost blev det idag bad och klipp för fyra marsvin, sen lite mer matning av småttingar och efter lunchen vart det storstädning av burar innan jag badade yttligare två marsvin.
Nu är alla djur utfodrade och två familjer har hämtat hem sina djur, så det känns lite tomt här inne men det finns ännu fem stycken inackorderingar kvar.


Nu är det dags att mata småttingarna igen som med lite bollning igår mellan mig och Stina (som äger dom) lutar det åt att pojken ska heta Plopp och tösen Lin.


Sen dags att natta imorgon ska vi upp tidigt och åka in till stan, jag har en bokad tid för att göra inlägg till mina skor, med oss kommer Mormor som får agera barnvakt medans jag gjuter av min fot.

  

Avslutar detta inlägg med ett foto på Molly, en inackordering som stormtrivdes i hängmattan.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards